Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@piercemeupnow.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar wraz z dowodem zakupu - paragonem zwróć do nas niezwłocznie na adres: Półwiejska 17/10 61-885 Poznań, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Higiena jest dla nas priorytetem, dlatego też nigdy nie sprzedajemy biżuterii, która znajdowała się w czyichś rękach, z tego względu wszystkie nasze kolczyki  wysyłane są w zgrzanych, przezroczystych woreczkach, jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić, jednak nasze zasady higieny dopuszczają zwrot produktu tylko w zapieczętowanym nienaruszonym oryginalnym woreczku. Obejrzyj dokładnie produkt zanim otworzysz woreczek. Musisz pamiętać że jeśli otworzysz zapieczętowaną torebkę, produkt nie będzie mógł zostać zwrócony.

Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego pocztową lub mailową ( na adres: PM JEWELLERY Beata Karabin, ul. Półwiejska 17/10, 61-885 Poznań lub drogą poczty elektronicznej przesyłając odpowiednią wiadomość na adres e-mail: shop@piercemeupnow.pl), w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy 

 

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: shop@piercemeupnow.pl lub drogą pocztową na adres Półwiejska 17/10 61-885 Poznań.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

Co nie podlega reklamacjom:

Pragniemy przypomnieć, iż biżuteria złocona/posrebrzana/rodowana/platerowana podlega naturalnemu ścieraniu, wpływ na to ma częstotliwość noszenia, kontakt z wodą, perfumami oraz PH skóry. Zmiana barwy biżuterii nie wynika z wady produktu i nie podlega reklamacji. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne powstałe już podczas noszenia kolczyka czy wady powstałej podczas nieumiejętnego zakładania kolczyka jak pęknięcie biżuterii czy wypadnięcie cyrkonii lub innego elementu.
Tylko ty jesteś odpowiedzialny za to, jak obchodzisz się z biżuterią, jak mocno lub luźno przykręcasz kulki/zapinasz kolczyk. W ten sposób łatwo ją zepsuć lub zgubić kulkę, za co nie możemy ponosić odpowiedzialności.

 

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium